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The risk of recurrent venous thromboembolism: The Austrian Study on Recurrent Venous Thromboembolism

机译:复发性静脉血栓栓塞的风险:奥地利复发性静脉血栓栓塞的研​​究

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摘要

Venous thromboembolism (VTE) is a chronic disease. After withdrawal of oral anticoagulation at least a third of patients will experience a subsequent episode of venous thrombosis. Of these patients, approximately 5% will die from pulmonary embolism. The Austrian Study on Recurrent Venous Thromboembolism (AUREC) is a prospective cohort study aiming to investigate the overall rate of recurrent VTE, the predictive value of laboratory assays, the importance of acquired or congenital risk factors for thrombosis and the impact of extended or modified secondary thromboprophylaxis on the risk of recurrence among high-risk patients. So far, the AUREC investigators have identified subgroups of patients with a particular high risk of recurrence: patients with a history of venous thrombosis, elevated levels of coagulation factors VIII, IX and XI, pulmonary embolism or superficial venous thrombosis and a history of venous thrombosis and hyperhomocysteinemia. Patients with a history of venous thrombosis and mutations in genes encoding for coagulation factors (factor V Leiden, factor II, G20210A) do not have an enhanced risk of recurrence and, thus, do not qualify for extended secondary thromboprophylaxis. At present, interventional trials are in progress in patients with high factor VIII or hyperhomocysteinemia in order to investigate if these patient groups might benefit from extended oral anticoagulation or vitamin supplementation, respectively. Die venöse Thromboembolie (VTE) ist eine chronische Erkrankung. Nach Beendigung der oralen Antikoagulantientherapie erleidet ca. ein Drittel der Patienten ein neuerliches thromboembolisches Ereignis. 5% dieser Patienten sterben an der Pulmonalembolie. Die Austrian Study on Recurrent Venous Thromboembolism (AUREC) ist eine prospektive Kohortenstudie und hat zum Ziel, die Gesamtrezidivrate der VTE, den prädiktiven Wert von Laboruntersuchungen, die Bedeutung von angeborenen und erworbenen thrombotischen Risikofaktoren und den Einfluss einer länger dauernden bzw. modifizierten sekundären Thromboseprophylaxe auf das Rezidivrisiko von Hochrisikopatienten zu untersuchen. Bislang gelang es den AUREC Untersuchern Subgruppen von Patienten mit einem erhöhten Rezidivrisiko zu identifizieren. Patienten mit einer anamnestischen VTE, erhöhten Faktor VIII-, Faktor IX- und Faktor XI-Spiegeln, einer anamnestischen Pulmonalembolie oder einer oberflächlichen Venenthrombose nach VTE sowie Patienten mit Hyperhomocysteinämie. Patienten mit der Faktor V Leiden Mutation oder der G20210A Mutation im Prothrombingen haben kein erhöhtes Rezidivrisiko und benötigen daher keine länger dauernde Sekundärprophylaxe. Zur Zeit werden interventionelle Studien bei Patienten mit hohem Faktor VIII oder Hyperhomocysteinämie durchgeführt um zu untersuchen, ob eine länger dauernde Sekundärprophylaxe mit oralen Antikoagulantien oder die Verabreichung von Folsäure, Vitamin B6 und Vitamin B12 das Rezidivrisiko senken. Keywords Venous thromboembolism - recurrence - thrombotic risk factors Schlüsselwörter Venöse Thromboembolie - Rezidiv - thrombotische Risikofaktoren On behalf of the AUREC investigators (see appendix).
机译:静脉血栓栓塞症(VTE)是一种慢性疾病。停用口服抗凝药后,至少三分之一的患者会随后发生静脉血栓形成。在这些患者中,约有5%会死于肺栓塞。奥地利复发性静脉血栓栓塞研究(AUREC)是一项前瞻性队列研究,旨在研究复发性VTE的总体发生率,实验室测定的预测价值,获得性或先天性危险因素对血栓形成的重要性以及继发性或继发性延长或改良的影响高危患者的血栓预防可降低复发风险。迄今为止,AUREC研究人员已经确定了复发风险特别高的患者亚组:具有静脉血栓形成病史,凝血因子VIII,IX和XI水平升高,肺栓塞或浅静脉血栓形成病史以及静脉血栓形成史的患者和高同型半胱氨酸血症。有静脉血栓形成史且凝血因子编码基因(凝血因子V Leiden,凝血因子II,G20210A)编码突变的患者复发风险不高,因此不符合进行二次血栓预防的资格。目前,正在进行针对高VIII因子或高同型半胱氨酸血症患者的干预试验,以研究这些患者组是否可能分别从延长口服抗凝药或补充维生素中受益。静脉血栓栓塞(VTE)和永久年鉴。口服抗衰老药精神病患者的血栓栓塞。 5%的死于肺栓塞的患者。奥地利对复发性静脉血栓栓塞症(AUREC)的研究引起了普遍的好评,他的病因是Vor实验室工作,Bedeutung von Angeborenngsenensenerferenerenen und erworbenak und undenwerenak修改血栓栓塞预防措施。 Bislang gelang es den AUREC Untersuchern Subgruppen von Patienten mit einemerhöhtenRezidivrisiko zu identifizieren。 Patienten mit einer anamnestischen VTE,erhöhtenFaktor VIII-,Faktor IX- and Faktor XI-Spiegeln,einer anamnestischen Pulmonalembolie oder eineroberflächlichenVenenthrombose nach VTE sowie Patienten mitHyperhomocysteinäm。 Faktor V Leiden突变患者的G20210A突变或Prothrombingen突变的Haben keinerhöhtesRezidivrisiko和benötigendaher keinelängerdauerndeSekundärprophylaxe。 Zur Zeit werden干预患者研究基金会Faktor VIII或Hyperhomocysteinämiedurchgeführtum zu un tersuchen,口服口服维生素Antikoagulantien维生素E维生素B6。关键词静脉血栓栓塞-复发-血栓形成危险因素SchlüsselwörterVenöse血栓栓塞-Rezidiv-血栓形成Risikofaktoren代表AUREC研究者(见附录)。

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