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2008年春夏パリ・ミラノコレクシヨン総評

机译:2008年春夏巴黎-米兰系列常规回顾

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摘要

メンズモードの新しい潮流はどこから来るのだろうか?今回のパリメンズコレクションでは、エディ・スリマンが去りし後の「ディオール オム」をクリス・ヴァン・アッシュが引き継ぎ、新たにデイレクターに就任してリスタートさせた。期待の「ランバン」では、アルベール・エルバスとルカ・オッセンドライバーのチームが、回を重ねるごとに深みとパッションを感じさせるコレクションを展開。ミラノでは「バーバリープローサム」「ドルチェ&ガッバーナ」そして「プラダ」が、数シーズン続いているフィジカルなムードをさらにモードへと昇華させていた。「ボッテガ・ヴュネタ」のトーマス・マイヤーは、アメリカンダンディなイメージを最上級のタラフツマンシップで表現し続けている。%Where does the new tide of men's mode come from? This time in Paris, Kris Van Assche, who succeeded Dior Homme after Hedi Slimane left, relaunched the label. With great anticipation facing them, the team of Alber Elbaz and Lucas Ossendrijver for Lanvin, showed another great collection with more depth and more passion, qualities that are seemingly growing in abundance with each passing show. In Milan, Burberry Prorsum, Dolce and Gabbana and Prada transformed their physically oriented collections to another level of mode. Bottega Veneta's Tomas Maier continues to project the image of American dandyism with the maximum degree of craftsmanship. Raf Simons showed great line-ups both at Jil Sander and his own collection in Paris. All brands showed completely different but well-balanced creations. At Comme des Garcons Junya Watanabe Man, jackets in pink and red, made through collaboration with Lacoste, left quite an impression. What follows next is my analysis of each brand.
机译:男装模式的新趋势从何而来?在这个巴黎男装系列中,克里斯·范·阿什(Chris Van Ashe)接管了埃迪·苏里曼(Eddie Suriman)离开的“ Dior Homme”,并重新担任新导演。在备受期待的“ Lanvin”中,阿尔伯特·赫尔瓦斯(Albert Hervas)和卢卡·奥森(Luca Ossen)的车手将开发一个系列,使您在重复时感受到深度和激情。在米兰,“巴宝莉(Burberry Prorsum)”,“杜嘉班纳(Dolce&Gabbana)”和“普拉达(Prada)”将升华了数个赛季的身体情绪进一步升华为一种模式。 “ Bottega Vuneta”的Thomas B. Meyer继续以最高品质的taraftsu技术来表达美国花花公子的形象。男装模式的新潮流从何而来?这次是在巴黎,在Hedi Slimane离开后接任Dior Homme的克里斯·范阿什(Kris Van Assche)重新推出了这个品牌。在米兰,Burberry Prorsum,Dolce和Gabbana和Prada展示了另一款更深入,更热情的优秀系列,其品质似乎在不断增长.Bottega Veneta的Tomas Maier拉夫·西蒙斯(Raf Simons)在吉尔·桑德(Jil Sander)和他在巴黎的自己的藏品中都展示了出色的阵容。所有品牌都展示了截然不同但平衡的作品;在Comme des Garcons Junana Watanabe上继续以最大的手工艺展现美国花花公子形象。与Lacoste合作制作的男士粉色和红色外套给人留下了深刻的印象。接下来是我对每个品牌的分析。

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