首页> 外文期刊>日本建築学会計画系論文集 >「弘化期•万延期における江戸城本丸御殿大奥御殿向の室内意匠による殿舎の格」に対する討論
【24h】

「弘化期•万延期における江戸城本丸御殿大奥御殿向の室内意匠による殿舎の格」に対する討論

机译:关于“江户城本丸御天大悟御殿在库卡时代/梅嫩时代大厅内部的辩论”

获取原文
获取原文并翻译 | 示例
       

摘要

This discussion includes two articles as follows:- 1. Transoms between Gedan to Ninoma in Tainenzyo are carved wooden transoms, and in Singoten are fretwork transoms. The fretwork transoms are simpler than caved transoms. Therefore, there is hierarchy between those two types of transoms. 2. Kin-un-sunago and kin-sunago are not the so called karakami wallpaper. Sunago sprinkled by painters. Therefore, there is hierarchy among paintings, sunago and karakami.%興味のある課題の論文、拝読しました。その結果、何点か別の史料解釈が可能と思いましたので、そのうちの2点について、根拠およびそのような解釈に至った理由、当方の解釈に対する貴見解を伺えればと思います。
机译:讨论内容包括以下两篇文章:-1。在Tainenzyo,Gedan至Ninoma之间的横梁是雕刻的木横梁,而在Singoten中则是镂空的横梁。 2. Kin-un-sunago和kin-sunago不是所谓的karakami壁纸,画家撒了Sunago,因此在绘画中,sunago和karakami之间存在等级关系。结果,我认为可以对某些历史资料进行不同的解释,所以我想问您有关理由,解释的原因以及您对我对其中两种解释的看法。

著录项

相似文献

  • 外文文献
  • 中文文献
  • 专利
获取原文

客服邮箱:kefu@zhangqiaokeyan.com

京公网安备:11010802029741号 ICP备案号:京ICP备15016152号-6 六维联合信息科技 (北京) 有限公司©版权所有
  • 客服微信

  • 服务号